Discy Latest שאלות

  • 0

גוגל מוגל נוגדן כאבי גרון טבעי – האם זה נכון?  

גוגל מוגל נוגדן כאבי גרון טבעי – האם זה נכון?

 

Read less
  1. רמת קושי קל זמרים יודעים את זה כבר מאות שנים, אין כמו ביצה טרייה לטיפול בכאבי גרון במיוחד במקרי חירום בו אתם צריכים לנאום או לשיר והגרון בוער. רבים גם יודעים שטעמה של ביצה בצורתה הטבעית מעורר חלחלה וגם המרקם הייחודי לה לא מוסיף הנאה. הפיתרון הוא גוגל מוגל קרם הנוצר מעירוב החלמון עם סוכר. שלב 1 - זמרקיראו עוד

    רמת קושי קל
    זמרים יודעים את זה כבר מאות שנים, אין כמו ביצה טרייה לטיפול בכאבי גרון במיוחד במקרי חירום בו אתם צריכים לנאום או לשיר והגרון בוער. רבים גם יודעים שטעמה של ביצה בצורתה הטבעית מעורר חלחלה וגם המרקם הייחודי לה לא מוסיף הנאה. הפיתרון הוא גוגל מוגל קרם הנוצר מעירוב החלמון עם סוכר.
    שלב 1 – זמרים יודעים את זה כבר מאות שנים, אין כמו ביצה טרייה לטיפול בכאבי גרון במיוחד במקרי חירום בו אתם צריכים לנאום או לשיר והגרון בוער. רבים גם יודעים שטעמה של ביצה בצורתה הטבעית מעורר חלחלה וגם המרקם הייחודי לה לא מוסיף הנאה. הפיתרון הוא גוגל מוגל קרם הנוצר מעירוב החלמון עם סוכר.

    שלב 2 – לערבב את חלמון הביצה עם 2 כפות סוכר, ניתן להוסיף גם כפית דבש לא מעובד.

    שלב 3 – להעביר לכוס גבוהה, ובמיקסר ידני בעל ראש אחד להקציף,מתקבל קרם בהיר וסמיך, אוכלים בכפית, ניתן להוסיף לקפה או חלב חם ואפילו ויסקי (אבל אז זה כמעט כמו זביונה).

    אזהרות ותשומת לב בביצוע המאמר
    גוגל מוגל הוא מאוד טעים ורבים מוסיפים לו כמות סוכר מוגזמת. הקפידו על 2 כפיות הסוכר למניעת השמנה.

    See less
    • 0
  • 0

איך להפוך מתכון רגיל שיתאים לחולי צליאק ?  

איך להפוך מתכון רגיל שיתאים לחולי צליאק ?

 

Read less
  1. מחלת הצליאק או בשמה העברי "כרסת" אינה מאפשרת לחולה בה לאכול גלוטן. גלוטן הוא אותו החלבון בחיטה המאפשר התפחה שנמצא גם בדגנים הבאים שעורה, שיפון ושיבולת שועל. הרגישות לגלוטן מתבטאת בהמון דרכים – החל מבטן נפוחה ובעיות במערכת העיכול. ועד לביטויים פיזיולוגיים שונים כמו אנמיה, אי ספיקה של ברזל, פגיעה במחזקיראו עוד

    מחלת הצליאק או בשמה העברי "כרסת" אינה מאפשרת לחולה בה לאכול גלוטן. גלוטן הוא אותו החלבון בחיטה המאפשר התפחה שנמצא גם בדגנים הבאים שעורה, שיפון ושיבולת שועל. הרגישות לגלוטן מתבטאת בהמון דרכים – החל מבטן נפוחה ובעיות במערכת העיכול. ועד לביטויים פיזיולוגיים שונים כמו אנמיה, אי ספיקה של ברזל, פגיעה במחזור החודשי, כתמים בעור ועוד. חולי הצליאק חייבים להימנע באופן מוחלט מכל מגע עם גלוטן ולהלן מספר עצות:

    דברים שצריך קורנפלור, קמח תפוחי אדמה
    שלב 1 – להמיר את הקמח הרגיל בתערובת של קמח תפוחי אדמה ושקדים טחונים דק.צריך לנסות בבית כמויות בכדי לקבל מרקם טוב יותר לעבודה ואיכותי מבחינת הטעם.

    שלב 2 – קמח תפוחי אדמה גורם לעיסה להיות עדינה במרקם, השקדים סופחים את הנוזלים לעיסה מוצקה.

    שלב 3 – כדאי לנסות בכל פעם יחס אחר עד שמגיעים למרקם המתאים.וכל זאת בתנאי שחולה הצליאק אינו רגיש לשקדים.

    שלב 4 – טיפ נוסף, קורנפלור הוא אופציה נוספת לשימוש באפיית לחמים ועוגות לחולי צליאק,

    אזהרות ותשומת לב בביצוע המאמר
    חייבים להתיעץ עם רופא. ישנם חולים הרגישים גם לחומרים אחרים בנוסף לגלוטן – הבולטים שבהם הם אגוזים,שקדים ובוטנים. לכן חשוב לנטר את כל הרגישיות ורצוי לבצע בדיקת אלרגיות לפני שמשנים את התפריט ומכניסים מוצרים שלא היו עד כה בדיאטה.

    See less
    • 0
אנונימי
  • 0
  • 0

מי פה טבעיים – האם אפשר להכין בבית מי פה באופן טבעי?

מי פה טבעיים – האם אפשר להכין בבית מי פה באופן טבעי?

Read less
  1. אפשר לייצר מי פה מבוססים על חומרים פשוטים - בחצי ליטר מים שמים כפית של סודה לשתיה, כמה טיפות של שמן מנטה - שהוא חומר נגד חיידקים חזק, אפשר 2-3 טיפות של שמן אורגנו - ו 2 כפיות מלח ים אטלנטי.

    אפשר לייצר מי פה מבוססים על חומרים פשוטים – בחצי ליטר מים שמים כפית של סודה לשתיה, כמה טיפות של שמן מנטה – שהוא חומר נגד חיידקים חזק, אפשר 2-3 טיפות של שמן אורגנו – ו 2 כפיות מלח ים אטלנטי.

    See less
    • 0
אנונימי
  • 0
  • 0

איך מונעים צרבת כשיש ריפלוקס?

איך מונעים צרבת כשיש ריפלוקס?

Read less
  1. צרבת שנגרמת מריפלוקס מחמירה ככל שאכלנו ארוחה גדולה יותר וכאשר האוכל היה חומצי. מומלץ לאכול ארוחות קטנות יותר, ולהפחית במאכלים כמו פרי הדר, אוכל ורטבים שמבוססים על עגבניות, אוכל חריף, מוצרי חלב, אוכל מטוגן ובשר שומני. במקום זה צריך לאזן את הארוחה עם ירקות מבושלים, אורז, וירקות ירוקים. בנוסף, כדאי לאכקיראו עוד

    צרבת שנגרמת מריפלוקס מחמירה ככל שאכלנו ארוחה גדולה יותר וכאשר האוכל היה חומצי.
    מומלץ לאכול ארוחות קטנות יותר, ולהפחית במאכלים כמו פרי הדר, אוכל ורטבים שמבוססים על עגבניות, אוכל חריף, מוצרי חלב, אוכל מטוגן ובשר שומני. במקום זה צריך לאזן את הארוחה עם ירקות מבושלים, אורז, וירקות ירוקים.

    בנוסף, כדאי לאכול את הארוחה האחרונה ארבע שעות לפני השינה, ולהגביה את הכרית כדי שהחומצה לא תעלה בזמן השכיבה.

    See less
    • 0
אנונימי
  • 0
  • 0

בדיקת גסטרוסקופיה הכנה – מה היא כוללת?

בדיקת גסטרוסקופיה הכנה – מה היא כוללת?

Read less
  1. כדי להיות מוכן לבדיקת גסטרוסקופיה - צריך לצום כ 8 שעות לפני, ומים לשתות עד שלוש שעות לפני הבדיקה. כמובן להתייעץ עם הרופא לפני

    כדי להיות מוכן לבדיקת גסטרוסקופיה – צריך לצום כ 8 שעות לפני, ומים לשתות עד שלוש שעות לפני הבדיקה.
    כמובן להתייעץ עם הרופא לפני

    See less
    • 0