איפיינד Latest שאלות

אנונימי
  • 0

היי קיו פסיכומטרי

  • 0

מכירית את היי קיו פסיכומטרי ? האם כדי ללמוד שם? יש לכם מידע בנושא?

Related Questions

לענות לשאלה

לענות לשאלה

ביחרו סוג וידאו

Put Video ID here: https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Ex: "sdUUx5FdySs".

1 Answer

  1. היי קיו פסיכומטרי סניפים
    בית הספר ללימודי פסיכומטרי , GMAT , לימודי אנגלית והכנה לבגרויות
    רשת High Q היא חברה מובילה בעלת ותק של 28 שנה בהכנה לבחינה פסיכומטרית ולבחינת ה-GMAT.
    קורס פסיכומטרי בהיי קיו

    קורס הפסיכומטרי שם דגש על יעילות, חדשנות ומיקוד. הקורס מספק פתרון אופטימאלי למגוון האספקטים הנוגעים לבחינה – מחומרי הלימוד ועד התרגול המעשי. בצורה זו, אומרים ב- היי קיו , כל תלמיד מקבל את ההכנה הטובה ביותר ויוכל למצות באופן מרבי את הפוטנציאל האקדמי שלו ויגיע מוכן לבחינה – בלי הפתעות.

    בהיי קיו מתחייבים ליתרונות הבאים:

    – שיטות לימוד ייחודיות: בהיי קיו יודעים להפוך את תהליך הלמידה לקל ואפקטיבי, באמצעות טכנולוגיות למידה מתקדמות שהוכחו כיעילות. כל שיעור מועבר באמצעות מצגות המשחררות אותך מהצורך לכתוב כל מילה שיוצאת מהפה של המורה ומאפשרות לך ללמוד יותר חומר בזמן נתון. מערכת תרגול ממוחשבת מספקת לך אינספור תרגילים המותאמים לצרכים וליכולות שלך, בצורה שבה גם ניתן ללמוד מילים חדשות וגם לראות במה עליך להתמקד – בכל רגע נתון.

    – כיתות לימוד קטנות: ב- High Q מקפידים על ממוצע של 18 תלמידים בכיתה ולעולם לא יותר מ-30 תלמידים בכיתה. יתרון המאפשר למדריכים להגיע לכל תלמיד ולהציע הדרכה וייעוץ אישיים בהתאם לצרכים ולקשיים האינדיווידואליים.

    – מורים מצוינים שנבחרו בקפידה: ב- היי קיו מבינים שמורה טוב הוא אדם שגם שולט היטב בחומר, גם ניחן ביכולות לימוד והעברה מעולות וגם בעל אינטליגנציה רגשית המאפשרת לו "לקלוט" כל תלמיד, להיות קשוב לכל צרכיו האישיים ולעזור לו להפנים את החומר בקלות ובמהירות.

    – סימולציות ותרגילים: אימון מביא לשלמות! ספרי הלימוד, החוברות ודפי העבודה מכילים 10 סימולציות שונות ומעל ל- 25,000 תרגילים – יותר מכל קורס אחר!

    – לימוד משלים באתר אינטרנט: • לימוד תוך כדי משחק המשלים את חוויית הלימוד בכיתה.
    • תרגול סימולציות שונות וקבלת תוצאותיהן און-ליין.
    Lessons On Demand – L.O.D: בלעדי ל-היי קיו – צפייה בשיעורים הפרונטאליים באינטרנט, בכל זמן ומכל מקום שנוח לך, בין אם פספסת את השיעור ובין אם הנך רוצה לחזור על החומר שלמדת.

    – אפליקציה ייחודית "דוקטור "SWOT: אפליקציה בלעדית ל-היי קיו המנתחת את מכלול נתוניך האישיים ומדריכה אותך כיצד להתכונן לבחינה באופן האפקטיבי והממוקד ביותר.

    – ניסיון עשיר: למעלה מ- 250,000 תלמידים מרוצים בכל הארץ.

    – פריסת סניפים רחבה: 37 סניפים מראש פינה בצפון ועד דימונה שבדרום

    קורס GMAT
    קורס ההכנה ל- GMAT מתקיים בסניף היי קיו בת"א. היי קיו מציעה שני סוגי קורסים: האחד כולל את כל נושאי הבחינה – החלק הכמותי, המילולי והחיבור ואילו הקורס השני מתמקד בחלק הכמותי בלבד ומכונה GMATH.

    ההכנה לבחינת ה-GMAT של היי קיו איכותית מקיפה ועדכנית. לרשות התלמידים עומדות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, גישה למערכת לימוד אינטרנטית ייחודית ותרגול 4 בחינות CAT מלאות.