איפיינד Latest שאלות

אנונימי
  • 0

איך להפשיר מזון בצורה בריאה ?

  • 0

Related Questions

לענות לשאלה

לענות לשאלה

ביחרו סוג וידאו

Put Video ID here: https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Ex: "sdUUx5FdySs".

1 Answer

  1. השארת מזון חופשי בטמפרטורת החדר על מנת להפשירו מהקפאה מאפשרת ייצור והתפתחות מהירה של בקטריות. שיטת ההפשרה המתוארת כאן נעשית בהמלצתה של רשות המזון האמריקאית.

    שלב 1 – השאירו את המזון המיועד להפשרה בתוך המקרר למשך היום או הלילה. יש לשים לב כי סוגי מזון שונים דורשים התנהגות שונה כמו למשל ההבדל בין בשר עוף קפוא חי לבין עוף מבושל. יש להפשיר לזמנים הנכונים על מנת למנוע פגיעה בטעם ובמרקם.

    שלב 2 – שימו את המזון המופשר בכלי אטום או בשקית פלסטיק אטומה והטבילו בכלי מים קרים תוך כדי החלפת המים מידי שלושים דקות. עד אשר תושלם ההפשרה.

    שלב 3 – על מנת להשיג את התוצאות המהירות ביותר, יש להשתמש בתנור מיקרו גל וכיוון החום למידת "הפשרה". יש להחזיק את המזון תוך כדי השארת רווח של כחמישה ס"מ בין דופן תנור המיקרו גל לבין המזון על מנת להגביר את מחזור החום המרבי.

    שלב 4 – רצוי לחתוך את המזון לקוביות קטנות במידה וזה ניתן וזה יאפשר למזון להפשיר בצורה שווה. אם לא מתאפשר לחתוך את המזון כדאי להפשיר חלקית עד שניתן יהיה לחותכו כאמור. כדאי גם להפוך את המזון המופשר מספר פעמים תוך כדי ההפשרה.

    שלב 5 – יש להקפיד לא להשאיר את דלת המקרר פתוחה למעלה מן הדרוש.

    שלב 6 – יש לבשל את המזון מיד לאחר ההפשרה.
    אם הצבע של המזון לא נראה לכם, או שיש למזון ריח לא נעים, אפילו חלש, מיד בתום ההפשרה. פשוט לזרוק את האכל מיד. מזון שהופשר פעם אחת אינו ניתן להקפאה חוזרת.