Discy Latest שאלות

  1. קציצות צמחוניות עתירות חלבון לספורטאים מצרכים 200 גרם עדים כתומים 200 גרם שעועית אזוקי מבושלת 100 גרם קמח חומוס (אפשר קלוי) 100 גרם קמח סויה 50 גרם גרעיני פשתן 3-4 כפות גרעיני צ'יה שמן זית 1 כף מלח 1 כף פלפל שחור חופן עלי פטרוזיליה כמה שיני שום בצל אופן ההכנה אחת הבעיות שאני נתקל בהם כמי שעושה הרבהקיראו עוד

    • 0
אנונימי
  • 0
  • 0

באיזה מאכלים יש הכי הרבה חלבונים? איך אני יכולה הלעלות את כמות החלבונים היומית שאני אוכלת?

באיזה מאכלים יש הכי הרבה חלבונים? איך אני יכולה הלעלות את כמות החלבונים היומית שאני אוכלת?

Read less
  1. אל תשכחו כמובן גם את הסויה היבשה - שמגיע בצורת קמח או שבבי סויה. מכילה כמעט 50 גרם חלבון ב 100 גרם סויה. זה כמעט כמו באבקת חלבון.

    • 0
אנונימי
  • 0
  • 0

איך לקבל חלבון מלא בארוחה צמחונית ?  

איך לקבל חלבון מלא בארוחה צמחונית ?

 

Read less
  1. טבעוני או צמחוני האם אינם מקבלים די חלבונים? למדו כיצד לשלב צמחים חד פסיגיים עם דו פסיגיים על מנת לקבל חלבון מלא בארוחה. חלבון מלא זה יומר על ידי הכבד שלכם לכל סוגי חומצות האמינו הבסיסיות הנדרשות על ידי הגוף לצורך חילוף החומרים התאי. למען ההסבר: צמח המשתייך למחלקת החד פסיגיים MONOCOTYLEDONS מאופייןקיראו עוד

    • 0